שולי רנד צופית גרנט / שולי רנד וצופית גרנט בהופעה פומבית ראשונה - וואלה! סלבס : בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע .

לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. שולי רנד מקדיש לאשתו צופית גרנט שיר חדש ומרגש בחתונה: רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת.

החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. זו ×
זו ×"יית×" ×"ת×'ו×'×" של צופית ×'רנט לשיר ×"×—×"ש ש×"וציא×" עלי×" מיכל from www.maariv.co.il
הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; לכל דבר יש עת, לא סתם חיכיתי. לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות . הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . שולי רנד מקדיש לאשתו צופית גרנט שיר חדש ומרגש בחתונה: הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה .

רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה .

פתאום גיליתי מחדש את אהבתי אליך, כמו פעם את נחשקת, שותה את מילותיך, כך שר אמש (ג'), החתן הנרגש שולי רנד לכלתו צופית גרנט לעיני חברים . שולי רנד מקדיש לאשתו צופית גרנט שיר חדש ומרגש בחתונה: החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. לכל דבר יש עת, לא סתם חיכיתי. לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות . מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. לאלה מכן שנולדו אחרי ששולי .

הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. שולי רנד מקדיש לאשתו צופית גרנט שיר חדש ומרגש בחתונה: הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות .

לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. ×—×
×—×"שות סל×'ס (OMGÖ±!): ×—×"שות, רכילות וכל מ×" שחם | TMI from images.maariv.co.il
החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. לכל דבר יש עת, לא סתם חיכיתי. באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. פתאום גיליתי מחדש את אהבתי אליך, כמו פעם את נחשקת, שותה את מילותיך, כך שר אמש (ג'), החתן הנרגש שולי רנד לכלתו צופית גרנט לעיני חברים . הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. שולי רנד מקדיש לאשתו צופית גרנט שיר חדש ומרגש בחתונה: הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה .

באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט.

הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . פתאום גיליתי מחדש את אהבתי אליך, כמו פעם את נחשקת, שותה את מילותיך, כך שר אמש (ג'), החתן הנרגש שולי רנד לכלתו צופית גרנט לעיני חברים . בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. לכל דבר יש עת, לא סתם חיכיתי. לאלה מכן שנולדו אחרי ששולי . באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. שולי רנד מקדיש לאשתו צופית גרנט שיר חדש ומרגש בחתונה:

שולי רנד מקדיש לאשתו צופית גרנט שיר חדש ומרגש בחתונה: החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים.

החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. צופית ×'רנט ×'צעירות×
צופית ×'רנט ×'צעירות×" - degeneracionendegeneracion from images1.ynet.co.il
מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; פתאום גיליתי מחדש את אהבתי אליך, כמו פעם את נחשקת, שותה את מילותיך, כך שר אמש (ג'), החתן הנרגש שולי רנד לכלתו צופית גרנט לעיני חברים . שולי רנד מקדיש לאשתו צופית גרנט שיר חדש ומרגש בחתונה: לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות . באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט.

לכל דבר יש עת, לא סתם חיכיתי.

החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; לאלה מכן שנולדו אחרי ששולי . מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. שולי רנד מקדיש לאשתו צופית גרנט שיר חדש ומרגש בחתונה: באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות . רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . לכל דבר יש עת, לא סתם חיכיתי. החתונה של צופית גרנט ושולי רנד. הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת.

שולי רנד צופית גרנט / שולי רנ×" וצופית ×'רנט ×'×"ופע×" פומ×'ית ראשונ×" - וואל×"! סל×'ס : בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע .. שולי רנד מקדיש לאשתו צופית גרנט שיר חדש ומרגש בחתונה: לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע .

באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט שולי רנד. לאלה מכן שנולדו אחרי ששולי .